petek, 20. maj 2016

Cvetje in zelenje

Končno se obetajo bolj topli dnevi in bom lahko privlekla na plano lažja oblačila. V tem duhu sem naredila to voščilnico. 


Ne zgleda zapleteno, vzela pa mi je kar nekaj časa, saj sem papir za ozadje sama pobarvala. Poleg tega sem iz nekakšne lahke das mase izdelala praprot - 3D element na voščilnici. Sestavljanje je bilo zelo preprosto. Štiri kvadratke sem zlepila enega ob drugega in na sredino sem zalepila kvadrat s 3D blazinicami.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Eureka (Fern); Mavelu (Svet je veliko lepši)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (square craft); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Spanish Moss); Copic markerji
DODATKI
3D praprot
REZALNE ŠABLONE/
DIES
QuicKutz (Square frames)
PRIPOMOČKI
Big Shot; tiskalnik Epson L800

11 komentarjev:

Damjana pravi ...

Uau, zelo lepo pobarvano in tudi praprot mi je izredno všeč.

Cvetoči travnik pravi ...

Pripravila si si lep potisk, lahko ga boš uporabila za nežno poletno oblekico:). Praprot je pa narejena tako filigransko, da je kot prava - vse čestitke. Lep pozdrav, Andreja

Darlene pravi ...

WOW what a clever design! Love it! Awesome color combo too! Great job! Thanks so much for joining us at Robyn’s Fetish challenge! I hope you’ll come back again soon!
Darlene
Robyn’s Fetish DT
Robyn’s Fetish
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Nance pravi ...

Beautiful background, beautiful card! Thanks for playing The Challenge!

Renata pravi ...

Krasna, lepo si jo pobarvala in praprot lepo paše v sredino.

Renata pravi ...

Krasna, lepo si jo pobarvala in praprot lepo paše v sredino.

Jean pravi ...

Stunning card, love your backgound,lovely colouring. Thanks for joining us over at Penny's Paper Craft Challenge, hope you will join us again and good luck. Jean DT XX

Michelle pravi ...

Great card! Perfect background - such a great summery feel.

Thanks for joining us this week @ Penny's Paper Crafty challenge. Hope to see you back again soon :)

Anet's Crafting pravi ...

Beautiful card MA-Mi. Thank you for playing along with our Challenge at Penny's Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

Heather pravi ...

This is beautiful!! I love how you colored the images and that little fern embellishment is perfect!!

Heather pravi ...

Ooops . . . I forgot to add "Thanks for playing with The House That Stamps Built."

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022