ponedeljek, 30. maj 2016

Zlata ptica

Očitno je to moja zlata doba, saj je zlat reliefni prah ves čas na mizi ... prej pa ga pol leta še pogledala nisem ...


Najprej sem natisnila koralno rdečo rožo, ki sem jo še dodatno utrdila s prozornim reliefnim prahom. Nato sem ustvarila cik-cak vzorec ... v bistvu sem nameravala še prej odtisniti zlato rožo, a sem vmes dobila telefonski klic in sem vse skupaj malo pomešala. Sem že razmišljala, da zlate rožice sploh ne bi odtisnila, ker sem se bala, da odtis ne bo popoln zaradi neravne podlage. Sicer sem štampiljko kar močno pritisnila na podlago, vendar proti pričakovanjem sem  dobila zelo dober odtis, ki sem ga posula z zlatim reliefnim prahom in pogrela. Ostalo mi je samo še, da dodam voščilo. Oba dela sem imela že izrezana. Črnega sem najprej prebarvala in nato dobro namočila v črnem reliefnem prahu z bleščicami. Nazadnje sem še dodala ptička, čeprav sem v prvotnem načrtu imela v mislih metuljčka. Zdelo se mi je, da se ptiček bolj opazi.


Voščilnico prijavjljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil); Hero Arts (Small open flower; Small solid flower)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaColor (Coral); VersaMark; Ranger embossing powder (Gold; Black Sparkle)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Vse najboljše velik napis);  Marianne Design (Three birds)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; Darice embossing folder (Chevrons); We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper Photo Cut)

8 komentarjev:

Joyce pravi ...

This is so very pretty. Love the dimension you added for your sentiment. Thanks so much for playing along at ColourQ this week.

Jen Mitchell pravi ...

Love this! It's so pretty with the gold flower and the die cut sentiments. Thanks for playing along with is at colourQ and Freshly Made Sketches!

Helena pravi ...

Zlata doba ti očitno leži :) Zanimiva in lepo sestavljena voščilnica.

Narelle Farrugia pravi ...

This is such a great card! I love the colours you've used and the textured background just adds something special. Thanks for joining us at FMS this week!

Damjana pravi ...

Naj tvoja zlata doba kar traja, saj ti gre odlično od rok. Luštna voščilnica je nastala.

Claire Broadwater pravi ...

Beautiful! I love the gold flower and the die cut sentiment! SO happy you joined us at The Paper Players this week! XX

Joanne James - The Crafty Owl pravi ...

What a beautiful card - I love the gold and the embossing! Thanks for joining my tic-tac-toe challenge over at The Paper Players this week!

Gerda pravi ...

What a gorgeous card!! Love the pretty embossing!! Thanks for joining us at DCD this week!
Gerda
http://cardscreations.blogspot.com

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022